• 33 91 30 23 (Hverdage 9-16)
  • info@outnorth.dk

FAQ

Ordre

Er min ordre gået igennem?

Vi sender en ordrebekræftelse til den e-mail du
oplyste ved bestilling. Hvis du ikke har modtaget en e-mail fra os, bedes du
kontakte kundeservice.

Kan jeg tilføje en vare eller ændre i min ordre?

Forudsat at din ordre endnu ikke er afsendt eller er
ved at blive pakket, kontakt Kundeservice via e-mail eller telefon og vi vil
hjælpe dig med dette. Er ordren ved at blive pakket kan der desværre ikke
tilføjes ændringer og ordren kan ikke annulleres. Er den allerede afsendt fra
os, kan du enten modtage pakken og sende den tilbage til os ved hjælp af den
medfølgende returfragtseddel eller nægte at tage imod pakken.

Hvad sker der hvis jeg ikke afhenter min pakke på posthuset?Så sendes den automatisk retur til os efter ca. 14 dage.

Hvordan kontrollerer jeg status for min ordre?

Når du logger ind på ”Min konto”. Login oplysninger modtager i forbindelse med din første ordre hos os.

Er moms medregnet i alle priser på www.outnorth.dk?

Ja! (Vælger du Grønland eller Færøerne i kassen, fratrækkes alle priser moms.)

Hvad koster fragten?Fragten i Danmark koster DKK 39. Grønland og Færøerne
koster DKK 71,20
Jeg bor i Danmark, men ønsker at sende varer til et andet land, hvordan skal jeg bestille? Ønsker du at bestille til et andet land skal vi bede
dig om at besøge www.outnorth.com

Retur

Jeg ønsker at returnere en vare, hvordan gør jeg?

Når du returnerer en vare, skal varen returneres i ubrugt stand og i ubeskadiget emballage, derudover skal alle mærkater og manualer følge med. Varens originale emballage må ikke anvendes som ydre emballage. En beskadiget original emballage debiteres med DKK 100. Hvis varerne leveres i en pakke, der ikke kan åbnes uden at beskadige emballagen (f.eks. en blisterpakning), har du som forbruger ret til at åbne emballagen for at undersøge dit produkt uden at din returret bortfalder.

Anvend den vedlagte returlabel, som klistres på pakken og indlever pakken på nærmeste posthus. Vi krediterer din konto når vi har modtaget og registreret din returpakke. Du modtager en bekræftelse på mail når vi har modtaget din retur ordre. Tilbagebetaling af godkendt og modtagen retur sker indenfor 30 dage. Bemærk at vi opkræver et ekspeditionsgebyr på DKK 49 for en returpakke.

Har du brugt en rabatkode du har modtaget fra os i forbindelse med et køb, afregnes rabatkodens beløb fra returen. Rabatkoden sendes ikke ud igen, derimod sender vi et gavekort på beløbet.
Jeg ønsker bytte min vare, hvad gør jeg?

Hvis du ønsker at bytte et eller flere produkter, gøres dette gratis med den vedlagte retur følgeseddel og returlabel. Følg instruktionerne for et bytte på retur følgesedlen, påfør den vedlagte returlabel på pakken og indlever pakken på nærmeste posthus.

Du kan kun bytte til en vare med samme eller lavere pris. Ønsker du at bytte til en dyrere vare skal du istedet returnere din vare, se mere om at *Returnere* i vores handelsbetingelser. Bytter du til en vare med lavere pris, vil forskellen blive refunderet til dig.

Vi forbeholder os retten til at den ønskede byttevare, kan være udsolgt, når vi modtager din returpakke. I sådant tilfælde vil vi refundere din betaling i stedet for.


Jeg ønsker at reklamere, hvordan gør jeg og hvilke garantier har jeg?

Er det muligt at tage et billede af problemet, så
letter dette håndteringen af din sag. Send billedet i en mail til
info@outnorth.dk og skriv gerne, hvad der er sket og hvordan du har anvendt
Når vi har modtaget dette, vil vores reklamations afdeling kontakte dig
for yderligere behandling.

Jeg har sendt en vare retur og vil vide status, hvordan gør jeg?

Din retur ordre behandles i den rækkefølge som retur
pakkerne er modtaget. Du vil modtage en bekræftelses e-mail, når vi har
behandlet din retur ordre. Du kan også følge din returordre på ”Min konto”.

Hvordan behandles mit gavekort/værdibevis/rabatkode ved en returordre?

Har du brugt en rabatkode du har modtaget i
forbindelse med et køb på kampagne og ønsker at returnere en del af en ordre
vil refunderer betalingen for denne vare fratrukket rabatkodens procentmæssige
værdi på den enkelte vare. Rabatkoden er nu brugt og erstattes ikke. Om du
derimod har købt et gavekort, så vil vi sende dig et nyt når vi har modtaget
din returordre

Betaling

Hvilke betalingsmetoder kan jeg vælge imellem?Kortbetaling (Dankort, Visa, MasterCard) og PayPal.Kan man som virksomhed få en faktura tilsendt?
Kontakt kundeservice
Kan man som offentlig virksomhed betale med EAN?

Nej, denne betalingsform kan vi desværre ikke tilbyde.

Hvor sikkert er det at betale med mit kreditkort hos Outnorth?

Når du bliver bedt om at oplyse dit kortnummer, så
befinder du dig på en krypteret side. Transaktionen bliver gennemført i
samarbejde med DIBS betaling, som er Skandinaviens førende betalingsgateway og
er PCI-certificeret. DIBS betaling er et børsnoteret selskab og bruger VISA og
MASTERCARD der har udviklet 3D Secure i deres betalingssystem. Outnorth har
også et SSL-certifikat, for at du som kunde skal føle dig tryg i, at ingen
andre har adgang til de oplysninger, du indsender på vores betalingssider. Det
korte svar på dit spørgsmål om du som kunde tør oplyse dit kortnummer er
"JA”! Vi anbefaler dog ikke, at du sender dit kreditkortnummer i en
e-mail.

Hvornår trækkes betalingen fra mit kort, hvis jeg vælger kortbetaling?Når du laver en ordre hos os bliver pengene reserveret
på dit kort. Betalingen trækkes først når vi sender din ordre til dig.
Hvordan bruger jeg mit gavekort/værdibevis/rabatkode?

I kassen under betalingsmuligheder er der et felt,
hvor du indtaster din rabatkode. Når du har indtastet den, skal du klikke på
"aktivér". Herefter fratrækkes tilsvarende beløb fra ordren.

Jeg får en fejl når jeg skal afslutte en ordre - hvad gør jeg?

Følgende fejl opstår ved oprettelse af ordre: ”No
order rows where found” Ordren blev ikke oprettet – forsøg at gå et trin
tilbage og prøv igen. Prøv at lukke browseren og åbne den igen.

Der er stadig en reservation på min konto, selvom jeg har annulleret min ordre?Denne reservation ophæves inden for tre hverdage. Hvis
ikke, skal du kontakte din bank og de vil hjælpe dig.
Betalingen er trukket fra min konto, men jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse på min e-mail?Kontakt kundeservice for hjælp.

Levering

Leverer I uden for Danmark?Ja, vi leverer til det meste af verden. Hvis du vil se
om vi sender til et specifikt land, så skal du besøge www.outnorth.com.
Hvor lang er leveringstiden?

Det afhænger af om alle varer du har bestilt er på
lager, hvis ja, sendes din ordre inden for 48 timer (på hverdage). Hvis dele af
din ordre er i restordre, så sender vi den inden for 7-10 hverdage. Vi har ikke
mulighed for at eftersende varer der er i restordre.

Hvordan kan jeg vide, om min ordre er sendt fra Outnorth?Når vi sender din ordre vil du modtage en mail om at
din ordre er på vej. Du får samtidigt et link, så du kan spore din ordre.
Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget ved levering?

Først og fremmest, siger du til dette, til postbuddet
eller når du afhenter din pakke på posthuset. Derefter bedes du kontakte vores
kundeservice så vi kan løse dette med dig.

Hvordan omdeles min pakke?

Din pakke leveres af Post Nord til nærmeste udleveringssted. Enten vælges det automatisk udfra fra din leveringsadresse, eller også kan du aktivt vælge udleveringssted i kassen. Du modtager en sms fra Post Nord når din pakke er kommet frem.

Kan jeg spore min pakke?

Du kan kontrollere, hvor din ordre er via det link, du modtog i leveringsbekræftelsen. Hvis pakken ser ud til at være på omveje, kontakt vores kundeservice. Er den lagt på posthuset, så kan du afhente den med dit forsendelsesnummer samt legitimation.

Produkter

Jeg ønsker yderligere oplysninger om en vare, hvor skal jeg henvende mig?

Hvis du mangler information om et produkt, bedes du
kontakte vores kundeservice, så vil vi hjælpe dig.

Jeg mangler mål for en vare jeg ønsker at købe, hvordan gør jeg?Under selve varen på vores web-shop finder du en "Størrelsesguide". Er der ikke det, så kontakt kundeservice.

Kontakt

Jeg kan ikke finde hvad jeg søger på denne side, hvordan kan jeg kontakte jer?
Du kan kontakte os via e-mail info@outnorth.dk eller telefon 3391 3023
Hvornår holder kundeservice åbent?
Vi har åbent Mandag-Fredag 9-16
Du surfer netop nu i inkognitotilstand og kan ikke gemme dine personlige favoritter,. For at kunne buge denne funktion, aflut inkognitotilstand og besøg vores webshop på nyt. Luk!

Sammenlign produkterSammenlign

Toolbar example

Klik på -symbolet på de produkter, du ønsker at sammenligne

Med vores værktøj til at sammenligne produkter, kan du nemt og enkelt sammenligne de forskellige produkter.
Oplysningerne varierer afhængigt af hvilke produkter, du vælger, såsom farver, tilgængelige størrelser, antal lommer, foer, vægt, batterilevetid og meget mere.
- Helt enkelt lidt lettere for dig at finde de rigtige produkter!

    Fjern valg

    Mine favoritterVis dine favoritter

    Toolbar example

    Click the -symbol to mark as favourite

    This is where you can find the latest products that you have marked as favourites. To show all of your favourites you can easily log in to your account and click on the tab "My favourites"
    - All of the greatest things in one place!