FAQ

Sortiment & kampanjer

Hvorfor fungerer min rabatkode ikke?

Kontrollér at din rabatkode gælder for de varer du ønsker at købe og at betingelserne er opfyldt for koden.

Tjek f.eks. hvor længe koden er gyldig og om den kan bruges på tilbudsvarer. Kontrollér også at koden er stavet korrekt. Hvis alt ser korrekt ud ifølge vilkårene for rabatkoden og den stadig ikke fungerer, kontakt da gerne vores kundeservice.

Jeg ønsker mere information om et produkt, hvor henvender jeg mig?

Kontakt gerne vores kundeservice på info@outnorth.dk eller på tlf. 33 91 30 23, så hjælper vi dig.

Jeg mangler mål på et produkt jeg vil købe, hvad gør jeg?

De fleste produkter, der har forskellige størrelser har en størrelsesguide, som du finder lige under størrelsesvalg.

Findes der ikke en størrelsesguide, så kontakt gerne vores kundeservice.

Se mere

Retur & Reklamation

Hvad koster det at sende varer retur?

Når du anvender medfølgende returlabel koster det 49 kr. at returnere hele eller dele af din ordre, hvis du ikke bytter til noget andet. Hvis du bor på Grønland eller Færøerne får du ikke en returlabel og dækker selv omkostingerne for returen.

Hvordan bytter jeg en vare?

Hvis du vil bytte et produkt, skal du lægge en ny ordre på den vare, du ønsker. Vil du bare bytte størrelse eller farve, og har produktet ikke længere samme pris, kan du kontakte kundeservice for hjælp. 

Returnér det produkt du ikke vil beholde, ved at skrive på retursedlen, at du ønsker at foretage en ombytning og send produktet tilbage i henhold til vejledningen. 

Vi refunderer beløbet, når din returordre er færdigbehandlet. Returfragt opkræves ikke ved bytte. 

Hvordan sender jeg en vare retur?

Hvis du har hentet pakken på et udleveringssted eller i en pakkeboks, kan den returneres på samme måde. Benyt de returdokumenter, du har fået fra os.

Hvis du har fået leveret din ordre med omdeling, skal du kontakte kundeservice for at få en ny returlabel til drop off. Eventuel medfølgende returlabel kan ikke bruges til indlevering af din pakke hos Postnord. Rapportér din retur til Klarna via deres app eller website hvis du har valgt Betal senere, så sættes din faktura på pause indtil din retur er færdigbehandlet.

Alle returer sendes til: Outnorth AB Logistics, John Bunyans Väg 2, 418 78 GÖTEBORG, Sverige. Pak returvaren godt ind og sørg for at klistre returlabelen uden på pakken. Gem kvitteringen for afsendelse indtil din retur er færdigbehandlet.

Det er en stor hjælp for os, hvis du benytter vores returfølgeseddel til alle typer returforsendelser. På sedlen står der også, hvordan du skal gøre. 

Hvor længe har jeg returret?

Vi tilbyder 30 dages returret.

Dette regnes fra den dag, du tager imod din ordre.

Hvilke varer kan jeg returnere?

Du har ret til at prøve og undersøge den vare, som du har købt, lige som du vil kunne i en fysisk butik. Læs eventuelt mere om varens stand i vores handelsbetingelser her.

Badetøj og undertøj skal prøves med eget undertøj under og den plombering som sidder i må ikke fjernes. Ofte er det f.eks. en plasticstrip i grenen på badetøj. Hvis varen bærer præg af at have været prøvet ud over dette, vil der blive trukket en værdiforringelse ved returnering. 

Køb af varer som tilpasses til dig som kunde kan ikke fortrydes, dette gælder blandt andet ski og snowboards hvor bindingerne monteres efter nogle angivne mål.  

Hvor lang tid tager det at håndtere en retur?

Vores målsætning er at returer skal behandles senest 8 hverdage efter vi har modtaget dem. I perioder med mange returer kan der gå lidt længere tid.

Når returen er behandlet, vil du modtage en opgørelse via mail.

Hvordan sender jeg en vare bestilt med omdeling/hjemmelevering retur?

Hvis du vil returnere en vare, som du har fået leveret hjem til din adresse, skal du kontakte kundeservice for at få en returlabel til drop-off. Send en mail på info@outnorth.dk eller ring på 33 91 30 23.

Hvis du har fået en returlabel med i pakken, kan den ikke bruges til drop-off i en pakkeshop.

Hvordan reklamerer jeg et produkt?

Send en e-mail til vores kundeservice med et billede/en video på varen du vil reklamere samt en beskrivelse af hvordan du har anvendt produktet og hvad du mener, der er galt med varen.

Når vi har modtaget informationen kontakter vi dig med information om, hvordan vi går videre med sagen.

Et produkt som returneres for reklamation skal være vasket/rengjort og fri fra dyrehår, mudder mm. Er produktet ikke rent, når det kommer ind til vores reklamationsafdeling, risikerer du, at det returneres til dig igen.

Hvad sker der med min retur?

Du får en mail fra os, når vi har modtaget din retur og derefter håndteres den så hurtigt som muligt, og i den datorækkefølge den er kommet ind.

Du får også en bekræftelse på mail når vi har håndteret din retur og refunderet dine penge. 

Hvordan håndteres mit gavekort/tilgodebevis/værdibevis/rabatkode ved en retur?

Hvis du har brugt en rabatkode som du har fået i forbindelse med en kampagne, og vil du returnere varen og få tilbagebetaling, bliver rabatkodens værdi fraregnet returbeløbet.

Rabatkoden sendes ikke til dig igen, den forbliver brugt.

Har du derimod betalt for et gavekort opretter vi et nyt til dig, hvis du returnerer en vare betalt med dette. Det nye gavekort sendes til dig via mail.

Hvordan får jeg nye returdokumenter?

Sammen med alle ordrer sender vi normalt både en returlabel og en returseddel. Vi beklager, hvis dette ikke fulgte med din ordre.

Hvis du ikke har retursedlen til at lægge i pakken, kan du downloade den her.

Det gør håndteringen af returordrer nemmere for os, hvis du anvender retursedlen. På denne finder du også instruktioner til, hvordan du returnerer varer.

Alternativt kan du selv skrive på et "almindeligt" papir, men husk at skrive dit ordrenummer.

Hvis du mangler returlabelen til at sætte udenpå pakken kan du kontakte kundeservice for at få en ny. Husk at angive dit ordrenummer, når du kontakter os.

 

Kan jeg bytte min ordre, hvis jeg bor på Grønland eller Færøerne?

Nej, men du kan returnere den uønskede vare og placere en ny ordre.

Se mere

Levering

Længere leveringstider

I forbindelse med vores lagerflytning og ændring af forretningssystemet oplever vi nogle tekniske udfordringer med nogle af vores leverancer, hvor en lille del af ordrerne har længere leveringstider end forventet i øjeblikket.

For at kunne levere så hurtigt og problemfrit som muligt sender vi muligvis din ordre i to forskellige leverancer. Vi har i øjeblikket ikke mulighed for manuelt at vælge, om en ordre skal opdeles i flere dele; dette styres i stedet af varens placering på lageret. Hvis du kun modtager en del af din ordre, sender vi de resterende dele af din ordre, så snart vi kan! Debitering finder kun sted, når den sidste del af din ordre er leveret.

Hvis du vil foretage en ændring, skal du kontakte vores kundeservice på info@outnorth.dk, så hjælper vi dig med din ordre. Ellers sendes din ordre så hurtigt som muligt. 

Vi arbejder på at finde en løsning på dette, så hurtigt vi kan. Tak for din forståelse!

Hvad er jeres leveringstider?

Er produkterne i din ordre på lager, sender vi din ordre inden for 3-5 hverdage.

Behøver vi derimod at bestille dele af din ordre hjem fra vores leverandør, så sender vi ordren inden for 7-10 hverdage.

Er en vare ikke på lager, så sender vi hele ordren på den dato, der er angivet som leveringsdato for produktet på hjemmesiden.

Når varen afsendes fra vores lager har vi normalt følgende leveringstider:

Standardlevering tager normalt 1-5 dage afhængigt af hvor du bor.

PostNord med omdeling tager normalt 1-5 dage afhængigt af hvor du bor. Se separate tider for levering til Grønland og Færøerne.

Hvor sendes min ordre fra?

Din ordre blive sendt fra Växjö, Sverige.

Tilbyder I ekspreslevering?

Nej, desværre har vi ikke mulighed for at tilbyde ekspreslevering.

Hvordan ved jeg at min ordre er sendt?

Når din ordre afsendes vil du modtage leveringsbekræftelse fra Outnorth og Track & Trace fra vores partner Unifaunonline.se. I forbindelse med at din ordre sendes, bliver din betaling trukket fra din konto.

Hvilke fragtalternativer tilbyder I?

Der er fri fragt på ordrer over 495 kr. Ordrer under 495 kr koster 39 kr. for standardlevering. PostNord med omdeling koster 69 kr. og ordrer til Grønland og Færøerne koster 71.20 kr. uanset ordreværdi.

Ved standardlevering bliver din ordre leveret til en Postnord-pakkeshop i nærheden af din adresse eller valgt udleveringssted. Hvis du vælger en Nærboks skal du bruge PostNords app ved afhentning af din pakke.

Ved PostNord med omdeling bliver din pakke leveret til din adresse og hvis du er tilmeldt Flex-levering kan pakken afleveres på aftalt sted. Hvis pakken ikke kan leveres, bliver den sendt til en PostNord pakkeshop, hvor du selv skal hente den. Bemærk, at retur af pakker som leveres med omdeling skal bookes via vores kundeservice.

Store og tunge genstande som kajakker leveres til din adresse.  

Ordrer til Grønland leveres med FedEx og Telepost.

Hvor kan jeg hente min ordre?

Din pakke sendes til det udleveringssted, du valgte i forbindelse med din bestilling.

Hvis du ikke valgte udleveringssted, bliver pakken leveret til et Postnord-posthus baseret på din adresse.

Leverer I uden for Danmark?

Ja, vi leverer til det meste af verden. Hvis du vil se om vi sender til et specifikt land, skal du besøge www.outnorth.com.

Hvordan kan jeg vide, om min ordre er sendt fra Outnorth?

Når vi sender din ordre, vil du modtage en mail om, at din ordre er på vej. Du får samtidigt et link, så du kan spore din ordre.

Hvorfor er track & trace for min pakke ikke opdateret i flere dage?

Det kan der være mange forskellige grunde til. Sporingen aktiveres efter ca. 24 timer når pakken har fået sit første scan. Kontakt kundeservice via 33 91 30 23 eller send en mail til info@outnorth.dk hvis din pakkes sporing ikke ændres inden for et par dage.

Kan jeg vælge, hvor jeg kan hente min pakke?

Ja, i kassen kan du vælge et specifikt udleveringssted eller levering med omdeling til din adresse. Du kan desværre ikke vælge udleveringssteder, som ikke dukker op i kassen. 

Vær opmærksom på, at boksen "vælg udleveringssted" først bliver synlig efter at du har udfyldt dine adresseoplysninger. Scroll derfor langsomt op på siden, når du har udfyldt adressen, men før du godkender betaling, så kan du se den.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

I forbindelse med at din ordre sendes fra vores lager, får du en bekræftelse for afsendelse samt en separat mail med afsender noreply@unifaunonline.se.

I den mail findes et sporingslink, så du kan følge din ordre via Postnord's hjemmeside. Når pakken er kommet til pakkeshoppen kan du afhente den med forsendelsesnummer samt legitimation.

Hvordan leveres min pakke?

Hvis du har valgt standardlevering leveres din pakke til et PostNord- udleveringssted i nærheden af din bopæl. Det er muligt at vælge et specifikt udleveringssted eller pakkeboks, men hvis du ikke vælger dette, vil PostNord levere til et udleveringssted i nærheden af din adresse. Du modtager en sms fra PostNord, når din pakke er klar til at blive hentet.

Hvis du vælger PostNord med omdeling leveres pakken til din adresse. Det er muligt at dette tager længere tid end at få pakken til et udleveringssted.

 

Hvad er leveringsmåden "Postnord med omdeling"?

Din ordre leveres til valgt adresse.

Bemærk, at hvis du ikke er hjemme til at tage imod pakken, vil den blive leveret til en pakkeshop. Du kan tilmelde dig Flexlevering hos Postnord, hvis du ønsker, at pakken bliver afleveret på din adresse, når du ikke er hjemme.

Hvis du har valgt Postnord med omdeling skal retur af din ordre bookes via vores kundeservice.

Hvor lang leveringstid er der til Grønland?

Normal leveringstid til Grønland er 7- 21 dage.

Hvad koster fragt til Grønland og Færøerne?

Fragt til Grønland og Færøerne koster 71,20 kr., dette er uden moms.

Min ordre var skadet ved levering - hvad gør jeg?

Kan du allerede ved udlevering på posthuset se, at pakken er beskadiget, skal du sige dette til dem.

Det er derudover vigtigt, at du tager et billede af pakken og emballagen, samt at du kontakter vores kundeservice snarest muligt.

Min ordre er sendt afsted, men jeg har ikke fået en advisering fra Postnord?

Du kan spore din ordre via sporingsinformationen du får i forbindelse med afsendelse af ordren.

Kontakt gerne vores kundeservice, hvis det ser ud til at pakken sidder fast på vejen.

Findes pakken på udleveringsstedet, så kan du hente den med din legitimation og pakkens kollinummer.

Hvor længe ligger min ordre på posthuset?

Din pakke ligger på posthuset i 14 dage. Efter 14 dage returneres din pakke til os. 

Se mere

Betaling

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du kan vælge at betale via Klarna: Klarna tilbyder Køb nu. Betal senere (faktura, faktura med kredit eller konto), Del op (afbetaling) eller kort (debit og kredit).

Vælger du Klarna, aktiveres din betaling når din ordre er afsendt.

Såfremt du har problemer med at gennemføre din betaling via Klarna, selv om du har indtastet personnummer, kontakt Klarnas kundeservice

Hvordan anvender jeg mit gavekort/tilgodebevis/værdibevis/rabatkode?

I kassen under betalings- og leveringsmåde findes feltet "Brug rabatkode/ gavekort".

Her angiver du din kode, hvorefter du klikker på "Aktivér".

Er koden gyldig, vil rabatten blive fratrukket produktet/ordren.

Hvad er Klarna?

Klarna er en af Europas førende betalingsleverandører indenfor e-handel. Læs mere om Klarna på deres hjemmeside www.klarna.com/dk/

Hvor sikkert er det at betale med mit kreditkort hos Outnorth?

Når du bliver bedt om at oplyse dit kortnummer, befinder du dig på en krypteret side. Transaktionen bliver gennemført i samarbejde med Klarna, som er en af Europas førende banker og udbydere af betalingsløsninger.

Klarnas betalløsning er PCI-certifieret og de bruger VISA og MASTERCARD:s 3D Secure-kobling i sin gateway.

Outnorth har også et SSL-certifikat, for at du som kunde skal føle dig tryg ved, at ingen andre har adgang til de oplysninger, du indsender på vores betalingssider. 

Betalingen er trukket fra min konto, men jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse på min e-mail?

Ofte beror denne fejl på at der er opgivet en forkert e-mailadresse. Kontakt venligst kundeservice for hjælp. Du når kundeservice på 33 91 30 23 eller info@outnorth.dk

Kan jeg angive både en rabatkode og et gavekort/tilgodebevis ved betaling af min ordre?

Ja, du kan sagtens angive både en rabatkode og et gavekort/tilgodebevis, når du skal betale din ordre i kassen.

Angiv og aktivér altid en kode ad gangen – først rabatkoden og klik på aktivér og derefter gavekortet/tilgodebeviset og klik på aktivér. Det er derimod ikke muligt at angive flere rabatkoder på samme ordre, forudsat at andet ikke opgives i kampagnevilkårerne.

Det samme gælder hvis du vil angive flere gavekort/tilgodebevis i én og samme ordre – aktivér en kode ad gangen.

Hvornår trækkes betalingen fra mit kort, hvis jeg vælger kortbetaling?

Når du betaler med Klarna bliver pengene reserveret på dit kort, når du placerer din ordre. Betalingen aktiveres, når vi sender din ordre til dig. 

Hvordan fungerer betalingsmuligheden Del op?

Med betalingsalternativet Del op kan du vælge Klarnas afbetalingsordninger. Sammenlæg alle indkøb til én månedlig faktura eller betal hele eller en del af beløbet i slutningen af næste måned.

Hvordan fungerer Køb nu. Betal senere?

Hvis du vælger Køb nu. Betal senere, vælger du at betale via faktura. Fakturaen forfalder til betaling 14 dage efter din ordre blev afsendt. Fakturaen bliver sendt via e-mail. Du kan også vælge at betale online på https://www.klarna.com/dk/ eller via Klarna's app som kan downloades til din smartphone.

Husk at rapportere retur til Klarna, hvis du returnerer noget fra din ordre. Dette kan gøres telefonisk eller via deres website eller app. Når du gør det, sættes din faktura på pause, og opdateres når vi har bekræftet, hvilke varer du har returneret.

Betingelserne for Køb nu. Betal senere finder du her.

Jeg har et spørgsmål til min faktura, hvor kan jeg henvende mig?

Hvis du har spørgsmål eller vil rette noget i din faktura, kontakt Klarna på telefon 69 91 88 81 eller find information via deres hjemmeside www.klarna.com/dk/

Jeg har betalt via Klarna, hvordan får jeg mine penge retur, hvis jeg fortryder mit køb?

Dine penge refunderes på samme måde, som du betalte din ordre. Hvis du har valgt Betal senere eller Opdel betaling vil Klarna opdatere din faktura eller betalingsordning.

Husk at rapportere din retur til Klarna, hvis din ordre ikke er betalt, så din faktura bliver pauset indtil din retur er færdigbehandlet.

Der er stadig en reservation på min konto, selvom jeg har annulleret min ordre?

Denne reservation ophæves normalvis inden for 3-5 hverdage. Hvis ikke, skal du kontakte din bank, så vil de hjælpe dig.

Se mere

Ordre

Hvordan kontrollerer jeg status for min ordre?

Du kan altid tjekke ordrestatus ved at logge ind på ”Min konto”. Login-oplysninger modtager du i forbindelse med din første ordre hos os.

Er min ordre gået igennem?

Vi sender en ordrebekræftelse til den e-mail, du oplyste ved bestilling. Hvis du ikke har modtaget en e-mail fra os, bedes du kontakte kundeservice.

Kan jeg afbestille min ordre?

Kontakt kundeservice via mail eller telefon, så hjælper vi dig med dette under forudsætning af at din ordre ikke er til pakning eller er blevet afsendt endnu.

Er ordren afsendt, så skal du hente pakken på posthuset og sende den tilbage til os.

Kan jeg slette eller justere et produkt i min ordre?

At slette eller f.eks. ændre farve eller størrelse på et produkt kan i visse tilfælde være muligt, såfremt ordren ikke er kommet for langt i vores pakningsprocess.

Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig hvis det er muligt.

Hvorfor har jeg ikke fået en ordrebekræftelse?

Der sendes altid en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, som du har opgivet ved bestillingen.

Hvis du ikke har modtaget mailen, så er bestillingen enten ikke gået igennem eller også har du muligvis opgivet en fejlagtig mailadresse. Kontrollér gerne i din uønskede post, da mailen indimellem kan havne der.

Har du spørgsmål - kontakt gerne vores kundeservice.

Jeg kan ikke bekræfte min konto - hvordan gør jeg?

Da du første gang lagde en ordre hos Outnorth, oprettedes der en konto til dig.

I den forbindelse fik du en mail med et link, hvor du skulle bekræfte din e-mailadresse.

Kan du ikke finde denne mail, kontakt da gerne kundeservice, så sender vi en ny til dig.

Kan jeg rette adressen i min ordre?

Kontakt kundeservice på info@outnorth.dk så hjælper vi dig. Adressen kan rettes indtil din ordre er sendt til pakning. Derefter har vi desværre ikke mulighed for at lave rettelser.

Er det muligt at afgive en ordre på telefon?

Nej, desværre.

Kan jeg bestille varer momsfrit og få dem leveret til Grønland?

Ordren skal bestilles til samme land som den leveres til. Man kan ikke bestille til Grønland og få leveret til Danmark eller omvendt.

Er moms medregnet i alle priser på www.outnorth.dk?

Ja! (Vælger du Grønland eller Færøerne i kassen, fratrækkes alle priser moms.)

Kan alle produkter bestilles til Grønland og Færøerne?

Nej, desværre. Du kan ikke bestille kajak, kano, produkter indeholdende aerosoler såsom sprays, og produkter indeholdene lithium batterier.

Jeg er kommet til at skrive forkert emailadresse - hvordan ændrer jeg den?

Send en mail til info@outnorth.dk, så hjælper vi dig med at rette det i din ordre og i din kundeprofil.

Kan jeg lade være med at hente min ordre på udleveringsstedet?

Ja, men pakken kommer hurtigere retur, hvis du henter den og sender den retur med den returlabel, som ligger indeni pakken. Postnord lader ellers pakken ligge i 14 dage, før den går retur igen. 

Bemærk, at vi opkræver en returfragt på 49 kr. 

Kan jeg tilføje et produkt til min ordre?

Det er desværre ikke muligt at tilføje et produkt til din ordre.

Du kan lægge en helt ny ordre på produktet og alternativt kontakte vores kundeservice, så vi kan annullere den første ordre, hvis du ønsker at lægge en helt ny komplet ordre.

Kan jeg købe et gavekort hos jer?

Ja, det kan du.

Du finder gavekort ved at søge på produktet "gavekort" i søgefeltet eller ved at klikke på "Gavekort" helt nederst på hjemmesiden. Du kan også gå til produktet Gavekort.

Se mere

Lagerflytning

Længere leveringstider

I forbindelse med vores lagerflytning og ændring af forretningssystemet oplever vi nogle tekniske udfordringer med nogle af vores leverancer, hvor en lille del af ordrerne har længere leveringstider end forventet i øjeblikket.

For at kunne levere så hurtigt og problemfrit som muligt sender vi muligvis din ordre i to forskellige leverancer. Vi har i øjeblikket ikke mulighed for manuelt at vælge, om en ordre skal opdeles i flere dele; dette styres i stedet af varens placering på lageret. Hvis du kun modtager en del af din ordre, sender vi de resterende dele af din ordre, så snart vi kan! Debitering finder kun sted, når den sidste del af din ordre er leveret.

Hvis du vil foretage en ændring, skal du kontakte vores kundeservice på info@outnorth.dk, så hjælper vi dig med din ordre. Ellers sendes din ordre så hurtigt som muligt. 

Vi arbejder på at finde en løsning på dette, så hurtigt vi kan. Tak for din forståelse!

Svartider hos vores kundeservice

På grund af et antal forsinkede leveringer har vi fået flere mail og opkald end normalt til vores kundservice.

Dette indebærer at vi lige nu har længere svartider end vi ønsker og det kan tage nogle dage inden du får svar på din mail.

Vores nuværende telefontider er:
Mandag - tirsdag 10.00 - 15.00
Onsdag lukket
Torsdag - fredag 10.00 - 15.00

Telefonen er lukket pga. frokostpause hver dag 11.30 - 12.00.

Vi arbejder så hurtigt vi kan og vi takker for din tålmodighed!

Påvirker lagerflytningen returer/reklamationshåndtering?

Der er imidlertid en mulighed for, at der kan opstå forsinkelser i håndteringen af retur og reklamationsvarer, men vi arbejder stenhårdt på at alle returer skal registreres, samt alle reklamationer skal håndteres så hurtigt som muligt.

Har du valgt Klarna faktura som betalingsmetode? Så kan du sætte den i bero ved at kontakte Klarna. Så slipper du for et kedeligt rykkergebyr.

Jeg har sendt en ordre retur til den gamle adresse. Hvad sker der med den?

Leverancer som havner på vores gamle lager bliver automatisk sendt videre til vores nye lager i Göteborg. I disse tilfælde skal man derimod regne med en lidt længere håndteringstid.

Se mere

Covid-19

Kan jeg bestille varer og få dem leveret til min hjemmeadresse?

Ja, vælg alternativet ”Postnord med omdeling” så får du leveret din ordre til døren.

Bemærk, at hvis du ikke er hjemme til at tage imod pakken, vil den blive leveret til en pakkeshop. Du kan tilmelde dig Flexlevering hos Postnord, hvis du ønsker at pakken bliver afleveret på din adresse, når du ikke er hjemme.

Hvis du har valgt Postnord med omdeling skal retur af din ordre bookes via kundeservice.

Hvad gør Outnorth for at forhindre spredning af Corona-virus?

Vi holder os løbende orienteret omkring udviklingen af situationen og Outnorth træffer de nødvendige foranstaltninger i henhold til den situation, vi er i.

Vi følger selvfølgelig retningslinjerne, lokale sundhedsmyndigheder og de medarbejdere der kan, arbejder hjemmefra. Vi har også indført ekstra rengørings- og hygiejnerutiner og evaluerer løbende, hvad vi kan gøre for at hjælpe med at holde os selv og vores medmennesker raske.

I disse vanskelige tider vil vi dog minde dig om, at naturen stadig er åben!         

Er det sandsynligt at I leverer til den dato som fremgår af jeres webshop?

Lige nu er det vanskeligt at forudsige forsinkelser, da hver ordre kan påvirkes af mange forskellige faktorer. Vi overvåger i øjeblikket leveringer fra vores leverandører ekstra nøje, vores lager sender ordrer dagligt, og fragtselskaberne gør deres yderste for at levere til tiden. Der er nye udfordringer for alle parter, og vi hjælpes ad for at løse de udfordringer vi møder på bedste måde.

Hvis en vare, du har bestilt, er forsinket fra en af vores leverandører, vil vi give dig besked så hurtigt som muligt.

Hvis du vil vide status for din ordre, efter at den har forladt vores lager, skal du tjekke den sporing, du får fra Unifaunonline.se når din ordre bliver sendt fra os.

Kan jeg ændre leveringsmåde fra standardlevering til omdeling til min adresse?

Det er desværre ikke muligt at ændre leveringsmåde efter at du har placeret din ordre. Skriv en mail til kundeservice på info@outnorth.dk, så vil vi prøve at hjælpe dig.

Hvis din ordre ikke er pakket endnu, kan den formentlig annulleres, så du kan placere en ny ordre med ønsket leveringsmåde.

Hvad sker der, hvis jeg ikke kan afhente min pakke i pakkeshoppen?

Kontakt kundeservice via info@outnorth.dk, hvis du ikke har mulighed for at afhente din pakke.

Jeg vil sende en vare retur, men kan ikke komme til pakkeshoppen?

Vi vil selvfølgelig prøve at finde en løsning, som gør det muligt at sende din pakke på en sikker måde. Skriv til kundeservice på info@outnorth.dk, så prøver vi at finde en løsning.

Bemærk, at returnering af ordrer som leveres via PostNord med omdeling skal bookes via vores kundeservice.

Hvordan påvirkes returneringer af situationen?

Det kan tage lidt længere tid inden returpakker når frem til os. Når din returpakke kommer til os, sender vi dig en mail: Vi har modtaget din retur.

Vi håndterer normalt din retur inden for 8 arbejdsdage og gør hvad vi kan for, at der ikke skal opstå forsinkelser.

Hvordan påvirkes jeres leveringstider?

Vi gør alt for at opretholde de leveringstider, vi normalt tilbyder. Nogle leverancer kan tage lidt længere tid lige nu og vi undskylder på forhånd, hvis dette skaber ulejlighed.

Holder kundeservice åbent som I plejer?

Ja, selvfølgelig er vi her stadigvæk for vores kunder. Du finder hyppigt stillede spørgsmål her i vores FAQ,  og vi er også klar til at besvare dine spørgsmål via 33 91 30 23 eller mail til info@outnorth.dk.

Kan jeg bestille idag og forvente normal levering af min ordre?

Vores webshop er stadig åben, og vi sender ordrer dagligt for at kunne levere dine varer så hurtigt som muligt. Vi gør alt, hvad vi kan for at levere som vi plejer.

Hvis du har spørgsmål til os, skriv til kundeservice på info@outnorth.dk

Se mere

Kontakt & Mine sider

Sommertider på telefon 28/6 - 29/8

Vores kundeservice er på plads hele sommeren for at hjælpe dig med eventuelle spørgsmål!

Vores telefontider om sommeren fra d. 28. juni til d. 29. August er 

Mandag - Tirsdag kl. 10.00-15.00
Onsdag lukket
Torsdag - Fredag kl. 10.00-15.00

Telefonen er lukket til frokost hver dag 11.30-12.00.

Du når os på telefon: 33 91 30 23

Søger du svar på spørgsmål uden for disse tider, findes mange svar allerede på denne side.

Du kan selvfølgelig også altid kontakte vores kundeservice via email på info@outnorth.dk.

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Du kan kontakte os både via mail på info@outnorth.dk og via telefon på 33 91 30 23.

Hvordan logger jeg ind på Mine sider?

I forbindelse med at du afgiver din ordre bliver der oprettet en konto hos os. Du logger ind på denne konto via Mine sider øverst på siden. Klik på profilsymbolet ved siden af hjertet.

Har Outnorth et nyhedsbrev?

Ja, det har vi. Vi sender tips og nyheder omkring outdoor-aktiviteter og udstyr og naturligvis omkring nyheder og kampagner i vores shop. Hvis du vil have mere information omkring udstyr og specifikke aktiviteter, har vi også en række guider, som du finder nederst på siden under "guider". 

Nederst på siden kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev. Du kan når som helst framelde dig nyhedsbrevet ved at klikke på Unsubscribe nederst i et af de nyhedsbreve, du har modtaget.

Hvordan afmelder jeg jeres nyhedsbreve?

I bunden af hvert nyhedsbrev findes et link der hedder "Afregistrering" - klik på den og følg instruktionerne.

Jeg har fået ny e-mailadresse. Kan den blive rettet?

Kontakt kundeservice på info@outnorth.dk så hjælper vi dig.

Se mere

Vil du kontakte os?

Vores kundeservice hjælper dig gerne med spørgsmål som du ikke finder svar på.

Mail

Skriv til os på info@outnorth.dk eller brug kontaktformularen nedenunder.

Hvis du har spørgsmål til en specifik ordre, venligst inkludér dit ordrenummer i mailen.

Telefon

  • Ring 33 91 30 23

  • Åbningstider i sommer
    Mandag - Fredag 10.00-15.00
    Telefonen er lukket pga. frokostpause hver dag 11.30 - 12.00
Du surfer netop nu i inkognitotilstand og kan ikke gemme dine personlige favoritter,. For at kunne buge denne funktion, aflut inkognitotilstand og besøg vores webshop på nyt. Luk!