FAQ

Sortiment & kampanjer

Jeg ønsker mere information om et produkt, hvor henvender jeg mig?

Kontakt gerne vores kundeservice på info@outnorth.dk eller på tlf. 33 91 30 23, så hjælper vi dig.

Hvorfor fungerer min rabatkode ikke?

Kontrollér at din rabatkode gælder for de varer du ønsker at købe og opfylder betingelserne for koden.

Kontroller f.ex. hvor længe koden er gyldig og om den kan bruges på tilbudsvarer. Kontrollér også at koden er stavet korrekt. Hvis alt ser korrekt ud ifølge vilkårene for rabatkoden, kontakt da gerne vores kundeservice.

Jeg mangler mål på et produkt jeg vil købe, hvad gør jeg?

De fleste produkter, der har forskellige størrelser har en størrelsesguide, som du finder lige under størrelsesvalg.

Findes der ikke en størrelsesguide, så kontakt gerne vores kundeservice.

Se mere

Levering

Jeg har kun modtaget en del af min ordre. Hvor er resten?

På grund af en teknisk fejl er nogle ordre i løbet af uge 36 blevet delleveret.

Vi arbejder på at rette problemet og vil informere dig som er berørt af denne fejl via e-mail hurtigst muligt.

Alle kunder som har bestilt lagervarer vil modtage resterende varer inden for et par dage. 

Hvad er jeres leveringstider?

Er produkterne i din ordre på lager, sender vi din ordre inden for 3 hverdage.

Behøver vi derimod at bestille dele af din ordre hjem fra vores leverandør, så sender vi ordren inden for 7-10 hverdage.

Er en vare ikke på lager, så sender vi hele ordren på den dato, der er angivet som leveringsdato for produktet på hjemmesiden.

Når varen afsendes fra vores lager har vi normalt følgende leveringstider:

Standardlevering tager normalt 1-5 dage afhænig af hvor du bor.

PostNord med omdeling tager normalt 1-5 dage afhængig af hvor du bor.  Se separate tider for levering til Grønland og Færøerne.

Hvor kan jeg hente min ordre?

Din pakke sendes til det udleveringssted, du valgte i forbindelse med din bestilling.

Hvis du ikke valgte udleveringssted, bliver pakken leveret til det nærmeste Postnord-posthus baseret på din adresse.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

I forbindelse med at din ordre sendes fra vores lager, får du en bekræftelse for afsendelse samt en separat mail med afsender noreply@unifaunonline.se.

I den mail findes et sporingslink, så du kan følge din ordre via Postnord's hjemmeside. Når pakken er kommet til pakkeshoppen kan du afhente den med forsendelsesnummer samt legitimation.

Min ordre er sendt afsted, men jeg har ikke fået en advisering fra Postnord?

Du kan spore din ordre via sporingsinformationen du får i forbindelse med afsendelse af ordren.

Kontakt gerne vores kundeservice, hvis det ser ud til at pakken sidder fast på vejen.

Findes pakken på udleveringsstedet, så kan du hente den med din legitimation og pakkens kollinummer.

Hvilke fragtalternativer tilbyder I?

Der er fri fragt på ordre over 495 kr. Ordre under 495 kr koster 39 kr for standardlevering. PostNord med omdeling koster 69 kr og ordre til Grønland og Færøerne koster 71.20 kr uanset ordreværdi.

Ved standardlevering bliver din ordre leveret til en Postnord-pakkeshop i nærheden af din adresse eller valgt udleveringssted. Hvis du vælger en Nærboks skal du bruge PostNords app ved afhentning af din pakke.

Med PostNord med omdeling bliver din pakke leveret til din adresse og hvis du er tilmeldt Flex-levering kan pakken afleveres på aftalt sted. Hvis pakken ikke kan leveres, bliver den sendt til en PostNord pakkeshop hvor du selv skal hente den. Bemærk at retur af pakker som leveres med omdeling skal bookes via vores kundeservice.

Store og tunge genstande som kajakker leveres til din adresse.  

Ordre til Grønland leveres med FedEx og Telepost.

Hvordan omdeles min pakke?

Hvis du har valgt standardlevering vil din pakke leveres til et Post Nord- udleveringssted i nærheden af din bopæl. Det er muligt at vælge et specifikt udleveringssted eller pakkeboks, men hvis du ikke vælger, vil PostNord levere til et udleveringssted i nærheden af din adresse. Du modtager en sms fra Post Nord, når din pakke er klar til at blive hentet.

Hvis du vælger PostNord med omdeling leveres pakken til din adresse. Det er muligt at dette tager længere tid end at få pakken til et udleveringssted.

 

Hvor længe ligger min ordre på posthuset?

Din pakke ligger på posthuset i 14 dage. Efter 14 dage returneres din pakke til os. Uafhentede pakker debiteres et gebyr på 300 kr.

Kan jeg vælge, hvor jeg kan hente min pakke?

Ja, i kassen, under Dine oplysninger, kan du vælge et specifikt udleveringssted.

Hvad koster fragt til Grønland og Færøerne?

Fragt til Grønland og Færøerne koster 71,20 kr., dette er uden moms.

Tilbyder I ekspreslevering?

Nej, desværre har vi ikke mulighed for at tilbyde ekspreslevering.

Hvor sendes min ordre fra?

Din ordre blive sendt fra Växjö, Sverige.

Min ordre var skadet ved levering - hvad gør jeg?

Kan du allerede ved udlevering på posthuset se, at pakken er beskadiget, skal du sige dette til dem.

Det er derudover vigtigt, at du tager et billede af pakken og emballagen, samt at du kontakter vores kundeservice snarest muligt.

Hvordan kan jeg vide, om min ordre er sendt fra Outnorth?

Når vi sender din ordre vil du modtage en mail om at din ordre er på vej. Du får samtidigt et link, så du kan spore din ordre.

Leverer I uden for Danmark?

Ja, vi leverer til det meste af verden. Hvis du vil se om vi sender til et specifikt land, skal du besøge www.outnorth.com.

Kan jeg vælge, hvor jeg kan hente min pakke?

Ja, i kassen, under Dine oplysninger, kan du vælge et specifikt udleveringssted eller levering med omdeling til din adresse.

Hvordan ved jeg at min ordre er sendt?

Når din ordre afsendes vil du modtage leveringsbekræftelse fra Outnorth og Track & Trace fra vores partner Unifaunonline.se. I forbindelse med at din ordre sendes bliver din betaling trukket fra din konto (gælder ikke PayPal).

Hvad er leveringsmåden "PostNord med omdeling"?

Din ordre leveres til valgt adresse.

Bemærk at, hvis du ikke er hjemme til at tage imod pakken, vil den blive leveret til en pakkeshop. Du kan tilmelde dig Flexlevering hos PostNord, hvis du ønsker at pakken bliver afleveret på din adresse når du ikke er hjemme.

Hvis du har valgt PostNord med omdeling skal retur af din ordre bookes via vores kundeservice.

Hvor lang leveringstid er der til Grønland?

Normal leveringstid til Grønland er 7- 21 dage.

Hvorfor er track & trace for min pakke ikke opdateret i flere dage?

Det kan der være mange forskellige grunde til. Sporingen aktiveres efter ca 24 timer når pakken har fået sin første scanning. Kontakt kundeservice via 33 91 30 23 eller send en mail til info@outnorth.dk hvis din pakkes sporing ikke ændres indenfor et par dage.

Se mere

Ordre

Hvorfor har jeg ikke fået en ordrebekræftelse?

Der sendes altid en ordrebekræftelse til den e-mailadresse som du har opgivet ved bestillingen.

Hvis du ikke har modtaget mailen, så er bestillingen enten ikke gået igennem eller også har du muligvis opgivet en fejlagtig mailadresse. Kontrollér gerne i din uønskede post, da mailen indimellem kan havne der.

Har du spørgsmål - kontakt gerne vores kundeservice.

Kan jeg slette eller justere et produkt i min ordre?

At slette eller f.eks. ændre farve eller størrelse på et produkt kan i visse tilfælde være muligt, såfremt ordren ikke er kommet for langt i vores pakningsprocess.

Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig hvis det er muligt.

Jeg har set varen billigere i en anden butik, kan I prismatche denne?

Muligvis. Du kan se vilkårene for prismatch i vores handelsbetingelser her: https://www.outnorth.dk/kontakt-os/handelsbetingelser#prismatch

Kan jeg afbestille min ordre?

Kontakt kundeservice via mail eller telefon, så hjælper vi dig med dette under forudsætning af at din ordre ikke er til pakning eller er blevet afsendt endnu.

Er ordren afsendt, så skal du hente pakken på posthuset og sende den tilbage til os.

Jeg kan ikke bekræfte min konto - hvordan gør jeg?

Da du første gang lagde en ordre hos Outnorth, oprettedes der en konto til dig.

I den forbindelse fik du en mail med et link, hvor du skulle bekræfte din e-mailadresse.

Kan du ikke finde denne mail, kontakt da gerne kundeservice, så sender vi en ny til dig.

Kan jeg tilføje et produkt til min ordre?

Det er desværre ikke muligt at tilføje et produkt til din ordre.

Du kan lægge en helt ny ordre på produktet og alternativt kontakte vores kundeservice, så vi kan annullere den første ordre, hvis du ønsker at lægge en helt ny komplet ordre.

Jeg er kommet til at skrive forkert emailadresse - hvordan ændrer jeg den?

Send en mail til info@outnorth.dk, så hjælper vi dig at rette det i din ordre og din kundeprofil.

Kan jeg lade være med at hente min ordre på udleveringsstedet?

Selv om du har fortrudt købet, så skal du hente pakken på posthuset og sende den tilbage med returdokumenterne, som findes i pakken.

Returfragten koster 49 kr.

Henter du ikke pakken, bliver du debiteret 300 kr.

Hvordan kontrollerer jeg status for min ordre?

Du kan altid tjekke ordrestatus ved at logge ind på ”Min konto”. Login-oplysninger modtager du i forbindelse med din første ordre hos os.

Er min ordre gået igennem?

Vi sender en ordrebekræftelse til den e-mail, du oplyste ved bestilling. Hvis du ikke har modtaget en e-mail fra os, bedes du kontakte kundeservice.

Kan man som virksomhed lægge en ordre med en leveringsadresse, der er forskellig fra fakturaadressen?

Send en mail til info@outnorth.dk, så kigger vi nærmere på det.

Vi har brug for at vide:  hvad I ønsker at bestille, leveringsadresse, faktureringsadresse, CVR-nummer, eventuel mærkning af fakturen samt navn og telefonnummer til kontaktperson.

Denne type af ordre sender vi som firmapakke. Fragt på 49 kr. inkl. moms tilkommer samt en fakturaafgift på 50 kr. inkl. moms. Med få undtagelser, skal virksomhedsordre forskudsbetales.

Er moms medregnet i alle priser på www.outnorth.dk?

Ja! (Vælger du Grønland eller Færøerne i kassen, fratrækkes alle priser moms.)

Kan jeg købe et gavekort hos jer?

Ja, det kan du.

Du finder gavekort ved at søge på produktet "gavekort" i søgefeltet eller ved at klikke på "Gavekort" helt nederst på hjemmesiden.

Er det muligt at afgive en ordre på telefon?

Nej, desværre.

Kan alle produkter bestilles til Grønland og Færøerne?

Nej. Du kan ikke bestille Kajak, Kano, produkter indeholdende aerosoler såsom sprays, og produkter indeholdene lithium batterier.

Kan jeg bestille varer momsfrit og få dem leveret til Grønland?

Ordren skal bestilles til samme land som den leveres til. Man kan ikke bestille til Grønland og få leveret til Danmark eller omvendt.

Kan jeg rette adressen i min ordre?

Kontakt kundeservice på info@outnorth.dk så hjælper vi dig. Adressen kan rettes indtil din ordre er sendt til pakning. Efter det har vi desværre ikke mulighed for at lave rettelser.

Se mere

Betaling

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du kan vælge at betale via Klarna eller PayPal: Klarna tilbyder Køb nu. Betal senere (faktura, faktura med kredit eller konto), Del op (afbetaling) eller kort (debit og kredit). Via PayPal kan du betale med kort eller din PayPal-saldo.

Bemærk at med PayPal forskudsbetaler du din ordre. Vælger du Klarna, aktiveres din betaling når din ordre er afsendt.

Såfremt du har problemer med at gennemføre din betaling via Klarna, selv om du har indtastet personnummer, kontakt Klarnas kundeservice

Hvordan anvender jeg mit gavekort/tilgodebevis/værdibevis/rabatkode?

I kassen under betalings- og leveringsmåde findes feltet "Brug rabatkode/ gavekort".

Her angiver du din kode, hvorefter du klikker på "Aktivér".

Er koden gyldig, vil rabatten blive fratrukket produktet/ordren.

Hvor sikkert er det at betale med mit kreditkort hos Outnorth?

Når du bliver bedt om at oplyse dit kortnummer, befinder du dig på en krypteret side. Transaktionen bliver gennemført i samarbejde med Klarna, som er en af Europas førende banker og udbydere af betalingsløsninger eller PayPal, som er en af verdens mest udbredte betalingsleverandører.  

Klarnas betalløsning er PCI-certifieret og de bruger VISA og MASTERCARD:s 3D Secure-kobling i sin gateway.

Outnorth har også et SSL-certifikat, for at du som kunde skal føle dig tryg i, at ingen andre har adgang til de oplysninger, du indsender på vores betalingssider. 

Hvornår trækkes betalingen fra mit kort, hvis jeg vælger kortbetaling?

Hvis du betaler med Klarna pengene reserveret på dit kort når du placerer din ordre. Betalingen aktiveres, når vi sender din ordre til dig. Hvis du vælger at betale via PayPal, trækkes beløbet når du afgiver din ordre.

Betalingen er trukket fra min konto, men jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse på min e-mail?

Ofte beror denne fejl på at der er opgivet en forkert e-mailadresse. Kontakt venligst kundeservice for hjælp. Du når kundeservice på 33 91 30 23 eller info@outnorth.dk

Hvordan fungerer Køb nu. Betal senere?

Hvis du vælger Køb nu. Betal senere, vælger du at betale via faktura. Fakturaen forfalder til betaling 14 dage efter at din ordre blev afsendt. Fakturaen bliver sendt via e-mail. 

Husk at indrapportere retur til Klarna, hvis du returnerer noget fra din ordre. Når du gør det, sættes din faktura på pause, og odateres når vi har bekræftet, hvilke varer du har returneret.

Betingelserne for Køb nu. Betal senere finder du her.

Der er stadig en reservation på min konto, selvom jeg har annulleret min ordre?

Denne reservation ophæves inden for tre hverdage. Hvis ikke, skal du kontakte din bank, så vil de hjælpe dig.

Kan man som virksomhed få en faktura tilsendt?

Kontakt venligst kundeservice via e-mail for spørgsmål omkring virksomhedsordre. Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde betaling via EAN.

Hvad er Klarna?

Klarna er en af Europas førende betalingsleverandører indenfor e-handel. Læs gerne mere om Klarna.com/dk.

Jeg har et spørgsmål til min faktura, hvor kan jeg henvende mig?

Hvis du har spørgsmål eller vil rette noget i din faktura, kontakt Klarna på telefon 69 91 88 81 eller via Klarnas egne kundeservice

Jeg har betalt via Klarna, hvordan får jeg mine penge i retur, hvis jeg fortryder mit køb?

Dine penge refunderes på samme måde som du betalte din ordre. Hvis du har valgt Betal senere eller Opdel betaling vil Klarna opdatere din faktura eller betalingsordning og bede dig om et kontonummer for udbetaling.

Husk at rapportere din retur til Klarna, hvis din ordre ikke er betalt, så din faktura bliver pauset indtil din retur er færdigbehandlet.

Hvordan fungerer betalingsmuligheden Del op?

Med betalingsalternativet Del op kan du vælge Klarnas afbetalingsordninger. Sammenlæg alle indkøb til én månedlig faktura eller betal hele, eller en del af, beløbet i slutningen af næste måned.

Se mere

Retur & Reklamation

Hvordan sender jeg en vare retur?

Hvis du har hentet pakken på et udleveringssted eller i en pakkeboks, kan den returneres på samme måde. Benyt de returdokumenter som du har fået fra os.

Hvis du har fået leveret din ordre med omdeling, skal du kontakte kundeservice for at bokke afhentning eller få en returlabel til drop off. Eventuel medfølgende returfragtseddel kan ikke bruges til indlevering af din pakke hos PostNord.  Rapportér din retur til Klarna via deres app eller website, hvis du har valgt Betal senere, så sættes din faktura på pause indtil din retur er færdigbehandlet.

Alle returer sendes til: Outnorth AB Stora Räppevägen 60 352 74 VÄXJÖ Sverige. Pak returvaren godt ind sørg for at klistre den medfølgende returfragtseddel uden på pakken. Gem kvitteringen for indlevering/afhentning  indtil din retur er færdigbehandlet.

Det er en stor hjælp for os, hvis du benytter vores returfølgeseddel til alle typer returforsendelser. På sedlen står der også, hvordan du skal gøre. Du kan downloade returfølgesedlen her:

Hvor længe har jeg returret?

Vi tilbyder 30 dages returret.

Dette regnes fra den dag, du tager imod din ordre.

Hvordan bytter jeg en vare?

Vil du bytte et produkt kan du sende det retur med vedlagte returseddel og returlabel.

På retursedlen kan du skrive hvad du gerne vil bytte til. Ønskes et bytte, er returfragten gratis.

Bemærk, at vi kun kan bytte til en vare med samme eller lavere pris. Ønsker du at bytte til en dyrere vare, lægger du en ny ordre og kontakter kundeservice for gratis returfragt.

Hvad koster det at sende varer i retur til jer?

Når du bruger med medfølgende returlabel koster det 49 kr at returnere hele eller dele af din ordre. Hvis du bor på Grønland eller Færøerne betaler du selv din retur.

Hvad sker der med min retur?

Du får en mail fra os, når vi har modtaget din retur og derefter håndteres den så hurtigt som muligt, og i den datorækkefølge den er kommet ind.

Du får også en bekræftelse på mail når vi har håndteret din retur og refunderet dine penge eller sendt ønsket byttevare.

Hvor lang tid tager det at håndtere en retur?

Vores målsætning er at returer skal behandles senest 5 hverdage efter vi har modtaget de. I perioder med mange returer kan der gå lidt længere tid.

Når returen er behandlet, vil du modtage en opgørelse via mail.

Hvordan får jeg nye returdokumenter?

Sammen med alle ordrer sender vi normalt både en returlabel og en returseddel. Vi beklager, hvis dette ikke fulgte din ordre.

Hvis du ikke har retursedlen til at lægge i pakken, kan du downloade den her.

Det gør håndteringen af alle slags returneringer nemmere for os og på sedlen finder du instruktioner til hvordan du laver en retur.

Alternativt kan du selv skrive på et "almindeligt" papir, men husk at skrive dit ordrenummer.

Mangler du returlabelen til at sætte udenpå pakken for forskudsbetalt returfragt? Kontakt kundeservice for at få en ny. Husk at angive dit ordrenummer, når du kontakter kundeservice.

 

Hvordan reklamerer jeg et produkt?

Send en e-mail til vores kundeservice med et billede/en video på varen du vil reklamere samt en beskrivelse af hvordan du har anvendt produktet og hvad du mener, der er galt med varen.

Når vi har modtaget informationen kontakter vi dig med information om, hvordan vi går videre med sagen.

Et produkt som returneres for reklamation skal være vasket/rengjort og fri fra dyrehår, mudder mm. Er produktet ikke rent, når det kommer ind til vores reklamationsafdeling, risikerer du, at det returneres til dig igen.

Hvordan håndteres mit gavekort/tilgodebevis/værdibevis/rabatkode ved en retur?

Hvis du har brugt en rabatkode som du har fået i forbindelse med en kampagne, og vil du returnere varen og få tilbagebetaling, bliver rabatkodens værdi fraregnet returbeløbet.

Rabatkoden sendes ikke til dig igen, den forbliver brugt.

Har du derimod betalt for et gavekort opretter vi et nyt til dig, hvis du returnerer en vare betalt med dette. Det nye gavekort sendes til dig via mail.

Hvordan sender jeg en vare bestilt med omdeling/hjemlevering i retur?

Hvis du vil returnere en vare som du har fået leveret hjem til din adresse, skal du booke afhentning via vores kundeservice.

Hvis du har fået en returlabel, kan den ikke bruges til drop off i en pakkeshop.

Send en mail til kundeservice på info@outnorth.dk

Kan jeg bytte min ordre, hvis jeg bor på Grønland eller Færøerne?

Nej, men du kan returnere den uønskede vare og placere en ny ordre.

Se mere

Kontakt & Mine sider

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Du kan kontakte os både via mail på info@outnorth.dk og via telefon på 33 91 30 23.

Vores kundeservice er åben hverdage mellem kl. 09.00-16.00.

Hvilke åbningstider har kundeservice?

Vores åbningstider er Mandag-Fredag 9:00-16:00

Hvordan logger jeg ind på Mine sider?

I forbindelse med at du afgiver din ordre bliver der oprettet en konto hos os. Du logger ind på denne konto via Mine sider øverst på siden her. Klik på profilsymbolet ved siden af hjertet.

Har Outnorth et nyhedsbrev?

Ja, det har vi. Vi sender tips og nyheder omkring outdoor-aktiviteter og udstyr, og naturligvis omkring nyheder og kampagner i vores shop. Hvis du vil have mere information omkring udstyr og specfikke aktiviteter har vi også en række guider som du finder her.

Her kan du signe op til nyhedsbrevet.  Du kan når som helst framelde dig nyhedsbrevet ved at klikke på Unsubscribe nederst i et af de nyhedsbreve du har modtaget.

Hvordan afmelder jeg jeres nyhedsbreve?

I bunden af hvert nyhedsbrev findes et link der hedder "Afregistrering" - klik på den og følg instruktionerne.

Jeg har fået ny e-mailadresse. Kan den blive rettet?

Kontakt kundeservice på info@outnorth.dk så hjælper vi dig.

Se mere

Covid-19

Kan jeg bestille idag og forvente normal levering af min ordre?

Vores webshop er stadig åben, og vi sender ordrer dagligt for at kunne levere dine varer så hurtigt som muligt. Vi gør alt, hvad vi kan for at levere som vi plejer.

Hvis du har spørgsmål til os, skriv til kundeservice på info@outnorth.dk

Hvordan påvirkes jeres leveringstider?

Vi gør alt for at opretholde de leveringstider, vi normalt tilbyder. Nogle leverancer kan tage lidt længere tid lige nu og vi undskylder på forhånd, hvis dette skaber ulejlighed.

Er det sandsynligt at I leverer til den dato som fremgår af jeres webshop?

Lige nu er det vanskeligt at forudsige forsinkelser, da hver ordre kan påvirkes af mange forskellige faktorer. Vi overvåger i øjeblikket leveringer fra vores leverandører ekstra nøje, vores lager sender ordrer dagligt, og fragtselskaberne gør deres yderste for at levere til tiden. Der er nye udfordringer for alle parter, og vi hjælpes ad for at løse de udfordringer vi møder på bedste måde.

For tiden oplever vi mindre forsinkelser i afsendelse af ordre fra vores lager. Lige så snart en ordre er sendt, vil du modtage en leveringsbekræftelse såvel som sporingsinformation via mail.

Hvis en vare, du har bestilt, er forsinket fra en af vores leverandører, vil vi give dig besked så hurtigt som muligt.

Hvis du vil vide status for din ordre, efter at den har forladt vores lager, skal du kontrollere den sporing, du får fra Unifaunonline.se når din ordre bliver sendt fra os.

Hvad gør Outnorth for at forhindre spredning af Corona-virus?

Vi holder os løbende orienteret omkring udviklingen af situationen og Outnorth træffer de nødvendige foranstaltninger i henhold til den situation, vi er i.

Vi følger selvfølgelig retningslinjerne lokale sundhedsmyndigheder og de medarbejdere der kan, arbejder hjemmefra. Vi har også indført ekstra rengørings- og hygiejnerutiner og evaluerer løbende, hvad vi kan gøre for at hjælpe med at holde os selv og vores medmennesker raske.

I disse vanskelige tider vil dog vi minde dig om, at naturen stadig er åben!         

Kan jeg bestille varer og få dem leveret til min hjemadresse?

Ja, vælg alternativet ”PostNord med omdeling” så får du leveret din ordre til døren.

Bemærk at, hvis du ikke er hjemme til at tage imod pakken, vil den blive leveret til en pakkeshop. Du kan tilmelde dig Flexlevering hos PostNord, hvis du ønsker at pakken bliver afleveret på din adresse når du ikke er hjemme.

Hvis du har valgt PostNord med omdeling skal retur af din ordre bookes via kundeservice.

Hvordan påvirkes returneringer af situationen?

Det kan tage lidt længere tid inden returpakker når frem til os. Når din returpakke indkommer til os sender vi dig en mail: Vi har modtaget din retur.

Vi håndterer normalt din retur inden for fem arbejdsdage  og gør hvad vi kan for at der ikke skal opstå forsinkelser.

Holder kundeservice åbent som I plejer?

Ja, selvfølgelig er vi her stadigvæk for vores kunder. Du finder hyppigt stillede spørgsmål her i vores FAQ,  og vi er også klar til at besvare dine spørgsmål via 33 91 30 23 eller mail til info@outnorth.dk.

Hvad sker der, hvis jeg ikke kan afhente min pakke i pakkeshoppen?

Kontakt kundeservice via info@outnorth.dk, hvis du ikke har mulighed for at afhente din pakke.

Jeg vil sende en vare i retur, men kan ikke komme til pakkeshoppen?

Vi vil naturligvis prøve at finde en løsning som gør det muligt at sende sin pakke på en sikker måde.  Skriv til kundeservice på info@outnorth.dk, så prøver vi at finde en løsning.

Bemærk at returnering af ordre som leveres via PostNord med omdeling skal bookes via vores kundeservice.

Kan jeg ændre leveringsmåde fra standardlevering til omdeling til min adresse?

Det er desværre ikke muligt at ændre leveringsmåde efter at du har placerat din ordre. Skriv en mail til kundeservice på info@outnorth.dk, så vil vi prøve at hjælpe dig.

Hvis din ordre ikke er pakket endnu, kan den formentlig annulleres, så du kan placere en ny ordre med ønsket leveringsmåde.

Se mere

Vil du kontakte os?

Vores kundeservice hjælper dig gerne med spøgsmål som du ikke finder svar på.

Mail

Skriv til os på info@outnorth.dk eller brug kontaktformularen nedenunder.

Hvis du har spørgsmål til en specifik ordre, venligst inkludér dit ordrenummer i mailen.

Telefon

Du surfer netop nu i inkognitotilstand og kan ikke gemme dine personlige favoritter,. For at kunne buge denne funktion, aflut inkognitotilstand og besøg vores webshop på nyt. Luk!