Kånken (2021) - ID: A009185-C03

FjällrävenKånken Rygsække

Mere info

Mere om Kånken Rygsække fra Fjällräven

En ret ryg er en glad ryg! Kånken blev skabt helt tilbage i 1978 som en hjælp til at forebygge rygproblemer hos svenske skoleelever, og den blev hurtigt almindelig i børnehaver og skovbørnehaver over hele landet. I dag, 35 år senere, har Kånken rettet millioner af rygge over hele verden og er blevet et af Fjällrävens mest populære produkter. Den klassiske rygsæk er lige så velegnet til turen til og fra skole eller arbejde, som den er til vandreture og rejser. Materialet er det slidstærke og lette Vinylon F, som er smuds- og vandafvisende. Det rummelige hovedrum har en stor åbning med lynlås, som gør rygsækken nem at pakke og tømme. Rygsækken har to flade sidelommer og en lynlåslomme foran, som er perfekt til de småting, du gerne vil have lige ved hånden. Det medfølgende siddeunderlag i PE-skum opbevares i en indvendig ryglomme, som forhindrer rygsækkens indhold i at genere dig. Siddeunderlaget er derfor altid lige ved hånden, når du har brug for at sætte dig ned og tage en pause, uanset hvor du er. Bæresystemet er enkelt men praktisk og består af hanke foroven og smalle, justerbare skulderremme. Logoet på forsiden er lavet af refleksmateriale. Rygsækken er også forsynet med en adressemærkat indvendigt i hovedrummet.
  • Populær rygsæk i slidstærkt Vinylon F-stof
  • Bæres som rygsæk eller taske ved hjælp af de konvertible stropper
  • Aftagelig sædepude, reflekterende logo
  • Navn- og adressemærkat på taskens inderside
Egenskaber for Kånken (2021):
Bæredygtighed: Fluorkarbonfri imprægnering
Køn: Unisex
Vandtæt: Nej
Vandafvisende: Ja
Rumfang: 16 L
Vægt: 300 g
Udvendige mål ca. (b x d x h): 37 x 38 x 13 cm
Hoftebælte: Nej
Brystrem: Nej
Topåbning: Lynlås
Laptop lomme: Nej
Integreret regnslag: Nej
Leverandørens produktnavn: Kånken (2021)
Produkterne fra Fjällräven er en samling af nye stjerner og elskede klassikere. De er meget populære for deres høje kvalitet og fine funktionalitet. Mange af os husker vores Kånken fra skole og tidlige eventyr. Fjällräven er måske det mest kendte varemærke af alle skandinaviske outdoormærker. I dag er mange af Fjällrävens produkter rigtige klassikere. I hvert fald i Sverige ved alle, hvad Fjällrävenbukser er for noget, og der er ingen rygsæk i Sverige, som der er solgt i flere af end Kånken. Det er kendetegnende for mange af Fjällrävens produkter, at de går i arv fra bruger til bruger. Dette lader sig gøre, fordi de er så slidstærke. Her har det unikke G1000-stof spillet en vigtig rolle. Det blev oprindeligt udviklet som teltdug, men har gennem årene blevet kernen i Fjällrävens produktion. At produkterne holder så længe er jo også med til at gøre miljøbelastningen mindre, og det synes vi godt om.

Mere fra Fjällräven

Se alle Hverdagsrygsække

  • Miljø & Etik

    Blank
    "Vi er et lille firma i forhold til mange andre, men alle i virksomheden arbejder med miljøspørgsmål., Vi arbejder konstant på at bliv bedre med støtte fra forskningen., Vi ønsker at stå for, hvad vi gør, og at folk kan være stolte af at bruge Fjällrävens produkter."

    Aiko Bode, Chief Sustainability Officer, Fjällräven

    Miljø: Fjällräven har en dagsorden for bæredygtighed, hvor materialer, kemikalier, vand og forbrug er blandt de vigtigste. Strategier med dagsordenen for bæredygtighed. Men langt det vigtigste er at reducere brugen af ​​kemikalier, hvilket er i samarbejde med Greenpeace. At forbruge mindre er en måde at være venlige over for miljøet. Fjällrävens mål er at gøre produkter, der varer mere end en generation. Og for at være en af ​​de bedste Outdoor mærker i bæredygtigheden på jorden.  
    Genbrug: Fjällräven er ved at udvikle metoder så kunderne kan indsende gamle slidte G1000 produkter der bliver nye G1000-produkter af samme høje kvalitet som det originale produkt.  

    Dyr: Det vigtigste spørgsmål er dun, og at fuglene ikke lider. Fjällräven accepterer ikke levende plukning af gæs, og bruger kun dun af høj kvalitet, der kommer fra kontraherede gårde, hvor gæs bliver til fødevarer. Dunprocessen modtog i 2010 hædrende omtale, fordi det var under god kontrol. Fjällräven bruger kun den syntetiske pels Arctic Fur i deres klæder. Dyrehold og dyrevelfærd er et vigtigt spørgsmål for Fjällräven, der har sit skytsdyr: en polarræv i sit logo. Bevarelsen af arten er et vigtigt spørgsmål, og Fjällräven støtter forskning og kontrollerer hele tiden måder, der hjælper og bevare polarræv stammen. Al merino uld er mulesing-fri.   Etik: Har en Code of Conduct. Social dagsorden med retfærdighed for arbejderne. Etableret mindsteløn.
Du surfer netop nu i inkognitotilstand og kan ikke gemme dine personlige favoritter,. For at kunne buge denne funktion, aflut inkognitotilstand og besøg vores webshop på nyt. Luk!