Totepack No. 1 - ID: 24203

FjällrävenTotepack No. 1

Mere info

Mere om Totepack No. 1 fra Fjällräven

Fjallraven Totepack No.1 Er virkelig nummer et. Ekstremt holdbart og også virkelig lækker! Retro Feeling i en ny forklædning. Fjallraven Totepack No.1 er helt umuligt ikke at forelske sig i. Lavet i en stærkere og vokset version af det slidstærke G-1000 stof, gør den næsten uopslidelig. Desuden har den dobbelt lag i bunden. Ja, du forstår. Oven i det hele, kan du bære Totepack No.1 på tre forskellige måder; Over skulderen, i hånden eller på ryggen. De lange stropper er nemlig til at tilpasse til et par skulderstropper. Åbningen er forsynet med lynlås og der er en lille indre sikkerhedslomme, og en udvendig lomme med lynlås. Smart og pæn!


Egenskaber for Totepack No. 1:
Bredde: 32 cm
Mål Længde x Bredde x Tykkelse 320 x 110 x 390 mm
Rumfang: 14 L
Vægt: 550 g
Laptop lomme: Nej
Rullelukning: Nej
Produkterne fra Fjällräven er en samling af nye stjerner og elskede klassikere. De er meget populære for deres høje kvalitet og fine funktionalitet. Mange af os husker vores Kånken fra skole og tidlig eventyr. Fjällräven er måske det mest kendte varemærke af alle skandinaviske outdoormærker. I dag er mange af Fjällrävens produkter rigtige klassikere. I hvert fald i Sverige ved alle, hvad Fjällrävenbukser er for noget, og der er ingen rygsæk i Sverige, som er solgt i flere styk end Kånken. Det er kendetegnende for mange af Fjällrävens produkter, at de går i arv fra bruger til bruger. Dette lader sig gøre, fordi de er så slidstærke. Her har det unikke G1000-stof spillet en stor rolle. Det blev oprindeligt udvikling som teltdug, men har gennem årene været rygraden i Fjällrävens produktion. At produkterne holder så længe er jo også med til at gøre miljøbelastningen mindre, og det synes vi godt om.

Mere fra Fjällräven

Se alle Skuldertasker

  • Miljø & Etik

    Blank
    "Vi er et lille firma i forhold til mange andre, men alle i virksomheden arbejder med miljøspørgsmål., Vi arbejder konstant på at bliv bedre med støtte fra forskningen., Vi ønsker at stå for, hvad vi gør, og at folk kan være stolte af at bruge Fjällrävens produkter."

    Aiko Bode, Chief Sustainability Officer, Fjällräven

    Miljø: Fjällräven har en dagsorden for bæredygtighed, hvor materialer, kemikalier, vand og forbrug er blandt de vigtigste. Strategier med dagsordenen for bæredygtighed. Men langt det vigtigste er at reducere brugen af ​​kemikalier, hvilket er i samarbejde med Greenpeace. At forbruge mindre er en måde at være venlige over for miljøet. Fjällrävens mål er at gøre produkter, der varer mere end en generation. Og for at være en af ​​de bedste Outdoor mærker i bæredygtigheden på jorden.  
    Genbrug: Fjällräven er ved at udvikle metoder så kunderne kan indsende gamle slidte G1000 produkter der bliver nye G1000-produkter af samme høje kvalitet som det originale produkt.  

    Dyr: Det vigtigste spørgsmål er dun, og at fuglene ikke lider. Fjällräven accepterer ikke levende plukning af gæs, og bruger kun dun af høj kvalitet, der kommer fra kontraherede gårde, hvor gæs bliver til fødevarer. Dunprocessen modtog i 2010 hædrende omtale, fordi det var under god kontrol. Fjällräven bruger kun den syntetiske pels Arctic Fur i deres klæder. Dyrehold og dyrevelfærd er et vigtigt spørgsmål for Fjällräven, der har sit skytsdyr: en polarræv i sit logo. Bevarelsen af arten er et vigtigt spørgsmål, og Fjällräven støtter forskning og kontrollerer hele tiden måder, der hjælper og bevare polarræv stammen. Al merino uld er mulesing-fri.   Etik: Har en Code of Conduct. Social dagsorden med retfærdighed for arbejderne. Etableret mindsteløn.
Du surfer netop nu i inkognitotilstand og kan ikke gemme dine personlige favoritter,. For at kunne buge denne funktion, aflut inkognitotilstand og besøg vores webshop på nyt. Luk!